الهه معبد عشق


عاشق

یک سلام به اونی که تمام زندگیم شده یک سلام که خیلی وقته منتظر جوابشم ولی نیست که جوابم و بده نیست اونی که وقتی بهش نگاه میکنم هرچی بیشتر به قدرت بی انتهای خدا بی میبرم اونی که نمونه ای ازکمال زیبایی و نجابت. نجابتی که هر روز که میگذره من وبیشتر شیفته خودش میکنه نجابتی که وقتی به دخترای دیگه نگاه میکنم متوجه قشنگی این نجابت میشم وقتی با دیگران صحبت میکنم میفهمم مهتاب من واقعا یک الهه یک فرشته ی که رو زمین قرار داره بس اگه به خاطر این فرشته قرار باشه تمام جوونیم رو بدم می ارزه چون لیاقت یک فرشته بیش از ایناست خیلی بیشتر مهتابم الهه قشنگم اگه قرار باشه بخاطرت قربوونی بشم میشم چون ارزشش رو داری چون الهه معبد عشقه منی چون بعد خدا ترو میبرستم تورو ای الهه من تو همون فرشته باکی که که میشه بعد خدا تورو برستید به تو سجده کردبعد خدا فقط تو برام مهمی تو که جایگاهت بعد خدا در کنار بدر مادرمه  میدونی فرشته من وقتی بابا مامانم میخوان از تو بگن باچه احترام وارزشی ازت صحبت میکنن اوناهم مثل من به باکی و قشنگی و بزرگی تو اعتراف میکنن اره الهه من تو نه تنها تو قلبه من بلکه تو قلبه تمام خانوادمی

دوستدارم الهه معبد عشقم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 29 مرداد 1389برچسب:,| 1:56 | مرتضی|

De$ign:khanoomi